Magazines / Brochures opmaken en drukken
Magazines opmaken
Magazines zijn nog steeds een goede manier om jouw boodschap actief over te brengen bij de mensen. Door het meer als een informatief artikel dan als een advertentie te presenteren, kun je jezelf inhoudelijk profileren: jouw expertise en specialisme maar ook betrokkenheid en toewijding tonen.
Hieronder staan voorbeelden van dergelijke magazines die ik opgemaakt heb. Voor grotere redactionele tekstklussen werk ik graag samen met een bureau als MR Communicatie uit Nijensleek.
Brochures drukken
Bij brochures denken we meer aan gerichtere informatie over een bepaald onderwerp, diensten- of productenpakket. Dit kunnen informatie- of verkoopbrochures zijn, maar bijvoorbeeld ook catalogi of zelfs menukaarten betreffen.
Sign4Dsign kan op verschillende manieren het print- of drukwerk op een voordelige wijze verzorgen. Of dit nu gaat om slechts enkele (tientallen), 500 of 10.000 stuks.
bladwijzer
Bij het maken van brochures of magazines ontzorgt ontwerpburo sign4Dsign de opdrachtgever. Ik kan bijna alles verzorgen: van het design van de totale look & feel tot foto's & illustraties en tekstcorrecties. Hierdoor kan het aangeleverde materiaal aangevuld of verbeterd worden, zodat het totale blad eenzelfde kwaliteitsniveau krijgt. Dat werkt erg makkelijk voor mij en mijn opdrachtgevers. Met zo weinig mogelijk schijven houden we de beste controle over het eindresultaat, dat altijd gezien mag worden.
advertentie opmaak
Om het uitgeven van een magazine betaalbaar te houden, werken we vaak met advertenties. Ontwerpburo sign4Dsign kan deze helemaal naar wens ontwerpen.
Omdat lang niet elke ondernemer goed kant-en-klaar advertentiemateriaal kan aanleveren, biedt dit vaak uitkomst. Door met minimale middelen maximaal resultaat te behalen, krijgt het geheel een professionelere uitstraling.
advertenties overige media
Ook voor jouw advertentie in andere media kun je bij sign4Dsign aankloppen. De standaard opmaak bij kranten laat bijvoorbeeld nogal eens te wensen over. Het is voor jouw herkenbaarheid het beste om zoveel mogelijk controle over je reclame uitingen te houden.