Logo ontwerpen
Een goed logo
Een logo moet aan behoorlijk wat eisen voldoen om goed te werken. Het moet bij jezelf / je bedrijf passen maar ook je doelgroep aanspreken. Het moet herkenbaar zijn en liefst ook iets over je activiteit zeggen. Het moet toepasbaar zijn op diverse media, van papier tot beeldscherm en van bedrijfskleding tot reclamebord.
Overtreffend
In mijn jarenlange praktijk als grafisch ontwerper heb ik al vele mensen aangenaam weten te verrassen met de meerwaarde die een (echte) designer kan hebben. Ik probeer niet aan de verwachtingen te voldoen, maar deze te overtreffen.
Een goed begin
Uiteindelijk vormt je logo de basis waar vanuit je de rest van je huisstijl vorm geeft, dus die kun je maar beter gelijk goed neerzetten. Hoewel een eerste idee vaak wel één van de betere is, is het altijd goed om verder te kijken. Als professioneel grafisch ontwerper ontwikkel ik alternatieve logo concepten, zodat jij een goede keuze kunt maken.
Jouw logo
Omdat een logo voor jou ook echt jouw logo moet worden, neem ik zoveel mogelijk van jouw voorkeuren voor vorm en kleur mee in het ontwerp. Want behalve dat het een professioneel en aansprekend logo moet worden, moet jij je er zelf ook mee kunnen identificeren en je thuis kunnen voelen in de huisstijl die daaruit ontstaat.
Puntjes op de i
Ook in de detaillering is het naast elkaar leggen van alternatieven de beste weg om tot een goede keuze te komen voor jouw logo met een professioneel eindresultaat.
Wil je meer weten over hoe we een passend logo voor jou kunnen maken? Neem dan gerust contact op, uiteraard geheel vrijblijvend.
Zien is geloven
Bekijk mijn logo portfolio om te zien wat ik door de jaren heen aan logo's gemaakt heb. Is het allemaal echt helemaal niet jouw stijl? Dan moet je misschien verder kijken, maar ik denk dat er voor de meeste mensen voldoende aanknopingspunten zijn voor een oriënterend gesprek. Neem gerust geheel vrijblijvend contact op.